به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    اگر شما هم مثل من طرفدار فبلت های بزرگ هستید و دو پرچم دار سامسونگ یعنی Note II,Note3 زیادی کوچک است قطعا Galaxy Mega 6.3 برای شما ساخته شده است.برای اطلاعات و عکس های بیشتر به ادامه مطلب بروید


    گلکسی مگا 6.3 در ابعاد 167.6x88x8 میلیمتر و وزن 200 گرم و در سه رنگ مشکی,سفید و ارغوانی عرضه شده است.

    صفحه نمایش آن از نوع TFT و رزولوشن 720x1280 پيکسل و تراکم پیکسل 233 ppi در اندازه 6.3 اینچ است.

    پردازنده آن از نوع :

    Qualcomm

    در مدل :

    Snapdragon 400 - دو هسته‌ای

    و سرعت :

    1.7 Ghz است.

    گلکسی مگا 6.3 یک دوبین 8 مگاپیکسلی با اندازه تصویر 3264x2448 پيکسل و فلاش LED و دوربین دوم 2مگاپیکسلی را داراست.



    سیستم عامل این فبلت Android نسخه 4.2 است.



    در بخش ارتباطات مگا6.3 دارای 4G,GPRS,EDGE H و وایرلس:Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac و HTML5 است.



    چندرسانه ای و سرگرمی

    پخش موسيقی :

    MP3/WAV/eAAC+/AC3/FLAC

    پخش ويدئو :

    MP4/WMV/H.264/H.263


    اتصال ها

    بلوتوث :نسخه 4 با A2DP

    GPS :AGPS

    USB : Micro USB v2.0

    خروجی هدفون : پورت 3.5 میلیمتری

    NFC :دارد

    این فبلت با توجه به صفحه نمایش بزرگ آن یک باطری 3200 mAh داراست.



    محتویات داخل جعبه این گوشی شامل:
    1-هنذفری
    2-مموری 4 گیگابایتی
    3-شارژر
    4-دفترچه راهنما


    اندازه این گوشی در مقابل Note II و Galaxy S4



    از نظر ابعاد این اسمارتفون را نمی توان به تبلت ها نزدیک دانست، اما آنچنان بزرگ است که یک دستی کار کردنبا آن بسیار مشکل است، اما غیرممکن نیست. اگر دستان بزرگی داشته باشید در کاریکدستی با آن به مشکل خاصی بر نمی خورید. هر چند با داشتن یک دست بزرگ هم باز همانگشت شصت شما به بعضی جاهای نمایشگر نخواهد رسید! 

    کسی که فبلت ها را دوستدارد، معمولا به دنبال اندازه های بزرگ تر است و به همین خاطر است که فبلت ها روزبه روز بزرگ تر می شوند. بنابراین می توان گفت که اگر جزو این دسته هستید، عاشقاندازه نمایشگر این تلفن می شوید. یکی از محاسن این اندازه بزرگ و نمایشگر عظیم همآن است که ضخامت دستگاه کمتر از اندازه واقعی به چشم می آید. البته این فبلت درعمل هم به خاطر نداشتن قلم نسبت به فبلتی مانند گلکسی نوت ۲ باریک تر است.  



    سامسونگ روی گلکسی مگا از اندروید جیلی بیلی نسخه 4.2.2 استفاده کرده است. والبته اگر با محیط کاری سامسونگ آشنا باشید، با این اسمارت فون هم مشکلی نخواهیدداشت. زیرا رابط کاربری آن TouchWiz نام آشنای این شرکت است. 

     رابط کاربری مگا تا حدزیادی شبیه به گلکسی اس ۴ است. البته با این تفاوت که همانند بخش دوربین. برخی قابلیت هایویژه و سطح بالای رابط کاربری اس ۴ در اینجا حذف شده اند. مثلا در گلکسی مگا دیگر خبری از جسچرهای Air یا قابلیت های اسمارتهمچون چرخش، اسکرول و pauseنیست.

     اما همچنان امکان استفادهاز برخی امکانات ویژه چون , Driving Mode, Safety Assistance و Air View را دارید. سامسونگ البته فراموش نکرده که اپلیکیشن های اختصاصی خودرا به مگا هدیه کند. در اینجا شما امکان استفاده از برنامه هایی چون S Voice و S Translator و SPlanner و S Memo وSamsumg Link و Group Play و StoryAlbum و Watch On را دارید.

     

    البته اپلیکیشن های گوگلرا هم باید به این لیست افزود. برنامه هایی که به صورت پیش فرض روی مگا نصب شدهاند، عبارتند از: جیمیل، کروم، Voice Search، گوگل پلاس، گوگل،  



    باتری قدرتمند و نمایشگربزرگ HD این فبلت را به گزینه ایعالی برای وبگردی، بازی، تماشای ویدیو، ویرایش عکس و کتابخوانی تبدیل کرده است. والبته استفاده از قابلیت چند پنجره ای سامسونگ هم در ان لذت بخش خواهد بود.

     

    البته به نظر می رسدسامسونگ با این اسمارت فون غول پیکر قصد نشانه روی به سمت بازار مصرف میان قیمت رادارد و بیشتر به دنیال کاربرانی است که می خواهند از بزرگترین اندازه صفحه نمایشدر جمع و جور ترین حالت ممکن لذت ببرند.

     فبلتها ویژگی جالبی دارند. وقتی چند ساعت با یک مدل بزرگتر کار کنید، مدل قبلی به نظربسیار کوچک می اید. از نظر ما هم گلکسی نوت ۲ یک تلفن غول پیکر بود. اماوقتی با گلکسی مگا کار کردیم و دوباره نگاه مان به نوت ۲ افتاد با خودمان گفتیم چهتلفن کوچکی! 



    مگا 6.3 در کنار نوت2


    جعبه ی این فبلت


    نتیجه:
    1-این فبلت برای کسانی که صفحه نمایش بزرگ دوست دارند مناسب است.
    2-قیمت این فبلت حدود 1500000 تومان است.
    3-این فبلت در مقایسه با خانواده نوت فاقد قلم است.
    coco
    چهارشنبه 27 آذر 1392 - 17:0
    بازدید : 3838
    برچسب‌ها :

    محققان بر این باورند که افکاری همچون امثال بالا، واکنش فیزیکی چشم را به دنبال دارند، که شما با تشخیص آنها می توانید تقریبا حدس بزنید که فرد به چه چیزی فکر می کند.

     

    انسانها عموما موجودات کنجکاوی هستند و دانستن افکار یا رازهای پنهان، آنها را به وجد می آورد. موضوع وقتی جالبتر می شود که آنها بتوانند ذهن دوست یا همسرشان را بخوانند. شاید با خواندن تیتر مطلب، پیش خودتان فکر کردید که: « امروز میرم خونه و فکر داداشم رو می خونم تا ببینم چرا این چند روز اخلاقش عوض شده » ولی عجله نکنید، این کار به آن سادگی هم که تصور می کنید نیست.

    به ادامه مطلب بروید...



    محققان بر این باورند که افکاری همچون امثال بالا، واکنش فیزیکی چشم را به دنبال دارند، که شما با تشخیص آنها می توانید تقریبا حدس بزنید که فرد به چه چیزی فکر می کند.

     

    انسانها عموما موجودات کنجکاوی هستند و دانستن افکار یا رازهای پنهان، آنها را به وجد می آورد. موضوع وقتی جالبتر می شود که آنها بتوانند ذهن دوست یا همسرشان را بخوانند. شاید با خواندن تیتر مطلب، پیش خودتان فکر کردید که: « امروز میرم خونه و فکر داداشم رو می خونم تا ببینم چرا این چند روز اخلاقش عوض شده » ولی عجله نکنید، این کار به آن سادگی هم که تصور می کنید نیست.

     

    یکی از روشهای موثر ذهن خوانی، درک زبان بدن است. در واقع افراد در حین حرف زدن، به صورت ناخودآگاه قسمتی از بدنشان را تکان می دهند و این حرکات نشان دهنده تفکرات و احساسات درونی فرد نسبت به موضوع جاری دانست.

     

    برای مثال وقتی از افراد راجع به شماره تلفن شان در ۱۰ سال پیش سوال کنید، آنها سعی می کنند از حافظه شان برای به خاطر آوردن آن کمک بگیرند و وقتی از آنها راجع به آرزویشان می پرسید آنها سعی می کنند تا تصویری را در ذهنشان بسازند.

     

    محققان بر این باورند که افکاری همچون امثال بالا، واکنش فیزیکی چشم را به دنبال دارند، که شما با تشخیص آنها می توانید تقریبا حدس بزنید که فرد به چه چیزی فکر می کند.

     

    قبل از خواندن این ۷ واکنش، لازم است به ۲ نکته مهم توجه کنید :

     

    1 - این واکنش ها بر اساس افراد راست - دست نوشته شده اند و در صورتی که فرد مورد نظر چپ دست است، باید آنها را برعکس در نظر بگیرید.

     

    2 - منظور از راست یا چپ، دید شما نسبت به فرد انجام دهنده واکنش می باشد.

     

    واکنش های چشمی

     

    1 - بالا – سمت راست : نشانگر جستجو و بازسازی رویدادی تصویری که در گذشته رخ داده است.

     

    2 - بالا – سمت چپ : در حال ساختن تصویر و یا رویداد جدید.

     

    3 - مستقیم – سمت راست : بخاطر آورن صوتی که در گذشته شنیده شده است.

     

    4 - مستقیم – سمت چپ :‌ در حال ساختن کلمه و یا صوتی که در گذشته رخ نداده است.

     

    5 - پایین – سمت راست : صحبت کردن شخص با ضمیر داخلی اش

     

    6 - پایین – سمت چپ : به خاطر آوردن و یا تصور یکی از حواس، لامسه، بویایی و یا چشایی

     

    7 - چند حرکت و یا بدون حرکت : ممکن است شما سوالی را از فرد مورد نظر بپرسید و فرد هیچکدام از حرکات فوق را انجام ندهد و به یک نقطه خیره شود. این بدین معنی است که فرد دارد سوال و جواب را به صورت تصویری بررسی و شبیه سازی می کند.

     

    به خاطر داشته باشید که این واکنش ها برای تمامی افراد یکسان نیستند و ممکن است استثناهایی نیز وجود داشته باشد، ولی همین الان می توانید آنها را با همسر و یا دوستتان تمرین کنید.

    منبع:salemzi.com


    coco
    دوشنبه 11 آذر 1392 - 20:57
    بازدید : 1116
    برچسب‌ها :

                                                                                                                                    Microsoft Office 2013 بسته نرم افزاری فوق العاده ای که همیشه باعث سربلندی سازندگان بوده و از نسخه ۹۷ تا نسخه ۲۰۱۰ توانسته کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد. شاید یکی از دلایلش یکتایی آفیس بوده اما واقعیت امر این است که مجموعه Microsoft Office همیشه ویژه و کامل بوده تا جایی که تقریبا نمی توان همتایی برای آن در نظر گرفت یا حتی نام برد. نسخه های مختلف مجموعه آفیس از گذشته ارتقا پیدا کردند تا پس از ارائه آفیس ۲۰۰۷ به یکباره تغییرات چشمگیری در آفیس مشاهده شد و آفیس ۲۰۱۰ آن را کامل تر کرد و حالا تقریبا پس از سه سال مایکروسافت با سروصدای فراوان نسخه ۱۵ از آفیس را منتشر کرد تا بازهم نشان دهد Office بهترین انتخاب برای همه کاربران است. آفیس ۲۰۱۳ که به تازگی منتشر گردیده ظاهری تقریبا شبیه به نسخه های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ دارد با این تفاوت که گزینه های جدیدی به آن اضافه شده که بی انصافی اگر نگوییم برای اولین بار چنین امکاناتی را یک شرکتی نرم افزاری ارائه داده ؛ امکاناتی بسیار فراوان کاربران را احاطه کرده اند.

    نسخه نهایی ۳۲بیتی و ۶۴بیتی به همراه جدیدترین کرک در ادامه مطلب...




    مهم ترین نکته برای آفیس ۲۰۱۳ هماهنگی ویژه با نسل بعدی ویندوز یعنی ویندوز ۸ است که هم از لحاظ بصری و هم از دیگر بخش ها سازگاری ویژه ای با این سیستم عامل دارد. قابلیت استفاده از این مجموعه در دیگر سیستم عامل ها نظیر iOS و Android که به صورت همزمان کاربر می تواند سند ها را مورد ویرایش و بازبینی قرار دهد از جمله مهم ترین ویژگی هایی هستند که در این نسخه به چشم می خورند. مایکروسافت علاوه بر سیستم های قدیمی حالا برای تبلت ها هم گزینه های مختلفی را در نظر گرفته و قابلیت های لمسی بیشتری را به آفیس اضافه کرده تا بیش از گذشته بتواند بازار را در اختیار بگیرد.
    Office 2013 از لحاظ جلوه های بصری بسیار جذاب تر شده و دسترسی به گزینه ها را بسیار ساده تر کرده ؛ این ساده شدن دسترسی ها حتی در تبلت و به طور کلی سیستم های مبتنی بر صفحات لمسی هم به وضوح به چشم می خورد. البته از نکات شاید منفی این نسخه بتوان به نصب آفیس تنها برروی ویندوزهای ۷ ، ۸ و نسخه های مخصوص تبلت ها اشاره نمود. اضافه شدن قابلیت قرار دادن ویدئوها به صورت آنلاین برروی اسنادی که با این نسخه از آفیس آماده می شوند هم هیجان بیشتری را به کاربران در ارائه مطالب به شکل های مختلف القا می کند.
    نمایش و قابلیت ویرایش اسناد PDF هم از نکات بسیار مهم و ویژه است که حالا دیگر لازم نیست کاربران از نرم افزارهای جانبی استفاده کنند ؛ به راحتی می توان اسناد PDF را ویرایش و مشاهده نمود و از تمامی امکانات آفیس برای ویرایش اسناد هم بهره برد ، دو حالتWeb Layout و Read Mode هم گزینه های جدیدی هستند که به این نسخه اضافه شده اند. گزینه اول که برای انتشار مستقیم برروی سرویس های آنلاین است و دومین گزینه هم که برای مطالعه کتب الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد و کاربر می تواند با سیستم های مختلف کتاب خواندن به روش الکترونیکی را تجربه کند ؛ یعنی بخشی از کتاب را برروی لپ تاپ و بخش دیگری را در محل کار با استفاده از تبلت بخواند بدون این که صفحات خوانده شده دائما در تداخل باشند.
    یکی از مهم ترین و ویژه ترین قابلیت ها را می توان به SkyDrive مربوط ساخت. این قابلیت به کاربر این اجازه را می دهد تا در یک سرویس آنلاین اسناد خود را ذخیره و بازبینی آن را در نسخه ای دیگر ، در سیستمی دیگر و حتی در مکانی دیگر بازنویسی کند. برای مثال سند Word توسط کاربر برروی لپ تاپ شخصی آماده می شود ؛ در حین آماده سازی کاربر مجبور است از سند خارج شود ، در نسخه ۲۰۱۳ این قابلیت گنجانده تا با ذخیره کردن سند مورد نظر برروی SkyDrive آن را برروی تبلت خود در جای دیگری گشوده و به راحتی بازنویسی کند بدون این که نیاز باشد حتی از سند نسخه ای کپی تهیه نماید.
    در این مجموعه تقریبا همان نرم افزارهای نسخ قبلی به چشم می خورند. یعنی Word ، Excel ، PowerPoint و دیگر نرم افزارها پای ثابت نسخه ۲۰۱۳ هم هستند ولی ویژگی های جدیدی که به آن ها اضافه شده محبوبیت آن ها را بیشتر از پیش خواهد کرد. مایکروسافت نسخه های مختلفی از آفیس ۲۰۱۳ را منتشر خواهد کرد که هریک بسته به نیاز کاربران قابل استفاده خواهند بود. نسخه های خانگی ، اداری ، تجاری و تبلت ها از جمله این موارد خواهند بود.
    این موارد را می توان تنها مقدمه ای کوتاه از قابلیت های کم نظیر Microsoft Office 2013 دانست. مجموعه ای که مطمئنا با ارائه اش بازهم می تواند درآمد هنگفتی را برای مایکروسافت به همراه آورد. برای کاربرانی که از نسخه های جدید ویندوز استفاده می کنند پیشنهاد ما دانلود و نصب مجموعه آفیس ۲۰۱۳ است.

    دانلود نسخه ۳۲ بیتی:     Direct Link

     دانلود نسخه ۶۴ بیتی:    Direct Link

     

    coco
    يکشنبه 10 آذر 1392 - 17:56
    بازدید : 1322
    برچسب‌ها :

    بیوگرافی ها در ادامه مطلب...




    بیوگرافی هادی ساعی

    درسال 1355 در شهر ری متولد شد. وی فرزند اول خانواده ودر شهر ری سکونت دارد. او دارای مدرک کارشناسی تربیت بدنی است وی به فوتبال نیز علاقه دارد .هادی از6سالگی بادیدن فعالیت همسالان خود در رشته تکواندو به این ورزشی علاقه مند شد . بطوری که درسال 1995 درمسابقه ارتش های جهان موفق به کسب مدال نقره شد . او ازسال 72 به عضویت تیم ملی در آمدوی داشتن خانواده ای ورزشکار ومربیانی چون آقای سعید مهیمن ، ذوالقدر ، کریمی ، رحیمی را در پیشرفت خودبسیار موثر می داند .



    مقام های کسب شده توسط وی در سطوح مختلف عبارتند از :

     

    -کسب مدال طلا در مسابقات ارتش های جهان کرواسی 1996

    - کسب مدال طلا در مسابقات بازیهای غرب آسیا 1997

    - کسب مدال طلا در مسابقات جام جهانی بزرگسالان آلمان 1998

    - کسب مدال طلا در مسابقات جهانی کانادا 1999

    - کسب مدال طلا در مسابقات ورودی المپیک سیدنی 1999

    - کسب مدال طلا  در مسابقات جام جهانی فرانسه 2000

    - کسب مدال برنز درمسابقات المپیک سیدنی 2000

    - کسب مدال طلادر مسابقات جام جهانی ویتنام 2001

    - کسب مدال طلا در مسابقات آسیا و اقیانوسیه 2002

    - کسب مدال طلا در مسابقات جام جهانی ژاپن 2002

    - کسب مدال طلا در مسابقات بازیهای آسیایی بوسان 2002

    - کسب مدال نقره در مسابقات جهانی آلمان (2003)

    - کسب مدال طلا در مسابقات آسیا واقیانوسیه آتن ( 2004)


    بیوگرافی و زندگی نامه یوسف کرمی

    تاريخ تولد، محل تولد، هنگام تولد:

    در 19 اسفند سال 1361 در میانه واقع در استان آذربایجان شرقی به دنیا آمد.

    پدر: -
    مادر:-
    برادر: -
    خواهر:-
    همسر: عطیه نوذری
    فرزندان:-

    شهرت ، كنيه و لقب:

    • لقب در نروژ: تانک
    • لقب در فرانسه: آدم فضایی
    • لقب در کره: امپراتور تکنیک
    • لقب در آلمان: اعجوبه

    مشخصات فردی:

    • نزدیکانش میگویند:یوسف هر چقدر که مدال گرفته و افتخار کسب کرده، افتاده تر و به قول معروف خاکی تر شده است.
    • اعتماد به نفس دارد و همین موضوع او را به سوی پیروزی سوق می دهد.
    • یوسف کرمی: نباید اعتماد به نفس را به غرور تعبیر کرد. غرور مثل فواره می ماند که یک جا به سوی زمین سرازیر خواهد شد، هیچ وقت مغرور نبوده ام.
    • ترس از گربه

    عادات و علائق شخصي:

    • محبوب ترین بازیکن فوتبال : رونالدینیو
    • بهترین دوست: مجید افلاکی
    • بهترین تکواندو کار جهان: هادی ساعی
    • بهترین تیم تکواندوی جهان : تیم ملی ایران
    • بهترین ورزشکار دنیا: مایکل فیلیپس شناگر آمریکایی
    • تیمهای خارجی:چلسی و بارسلونا
    • خواننده محبوب: شهرام ناظری
    • بازیگر های محبوب: پرویز پرستویی و امین حیایی
    • ضربه های تکواندو : دولیو چاگی یعنی ضربه روی پا به صورت.
    • اتومبیل مورد علاقه: «بنز» و «بی.ام.و»
    • غذای مورد علاقه:ابتدا خورشت بادمجون ،بعد آبگوشت و قورمه سبزی
    • بهترین رنگ: مشکی
    • بهترین شهر دنیا: داخل ایران میانه، در دنیا پاریس.
    • کدام مدال: همه مدالهایی که کسب کرده برایش با ارزش هستند اما چون مدال المپیک در تاریخ ثبت می شود برایش از دیگر مدالها با ارزش تر است.

    دوران زندگي:

    یوسف هفتمين فرزند خانواده، از بچگی عاشق ورزش‌های رزمی بود. همیشه فیلم‌های بروس لی را تماشا می‌کرد و دوست داشت مثل او باشد.البته فوتبال را نیز در باشگاه هما و پست هافبک وسط بازی میکرد. ولی پدرش کشتی‌گیر بود و دوست داشت یوسف نیز کشتی‌گیر شود. اما او هیچ علاقه‌ای به کشتی‌ نداشت. آن‌قدر اصرار کرد تا سرانجام پدرش راضی شد.یوسف میگوید: «از زیر دستش در رفتم! بعد هم خانواده دیدند من به هیچ وجه از ورزش‌های رزمی جدا نمی‌شوم، خودشان در یک باشگاه تکواندو ثبت نامم کردند و دیگر کار من شروع شد».
    از سال 71 در رشته تکواندو فعاليت خود را آغاز کرد،بطوري که قهرمان تکواندو در رده نوجوانان استان آذربايجان شرقي شد. از سال 78 به عضويت تيم ملي در آمد . وی تنها ورزشکار ایرانی بود که هم در المپیک لندن و هم المپیک آتن حضور داشت.

    مشوقين اصلي اش

    والدين و سپس مربيانش : آقايان حسين اکرمي ، حسن ذوالقدر ، کريمي ، افلاکي و دکتر بهرامي بودند که در کسب موفقيت نامبرده نقش بسزايي بعهده داشتند .
    یوسف کرمی برنده مدال برنز المپیک آتن و مدال طلای بازی‌های آسیایی دوحه و بازی‌های آسیایی گوانگ‌ژو است. یوسف توانست اولین تکواندو کاری باشد که طلسم‌شکنی کرده و 2 مدال طلای متوالی را در بازی‌های آسیایی در کارنامه خود به ثبت رساند. در سال 2011 توانست دومین سهمیه تکواندو ایران برای المپیک لندن را به دست آورد. همچنین در آن سال کاپیتان تیم ملی تکواندو ایران بود و چندی قبل از آن در رقابت‌های قهرمانی جهان عنوان نخست وزن سوم را به دست آورده بود.
    یوسف کرمی در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های انتخابی المپیک توانست نیکولاس گارسیا نایب قهرمان جهان در سال 2009 از اسپانیا را با نتیجه 7 بر 3 شکست دهد و به فینال رقابت‌ها برسد.

    المپیک 2012 لندن

    نماینده وزن منهای ۸۰ کیلو گرم ایران در مسابقه نخست خود به مصاف نیکولاس گارسیای اسپانیایی رفت که نتیجه را واگذار کرد. در راند اول مبارزه خود قبراق و سرحال نشان داد و چند تکنیک ترکیبی زد و یک امتیاز گرفت و این راند را به پایان برد. در راند دوم دو حریف، خیلی پر تحرک نشان دادند و نماینده اسپانیا ۴ امتیاز پیش افتاد و همین نتیجه را تا پایان راند حفظ کرد. در راند سوم یوسف کرمی برای جبران آمده بود ولی حریفش یک ضربه ۳ امتیازی گرفت و ۷ امتیازی شد و یک امتیاز دیگر گرفت و یوسف کرمی نتیجه را ۸ بر ۲ واگذار کرد.با رسیدن نیکولاس به فینال ، کرمی شانس مجدد یافت تا دوباره به میدان بیاید و برای کسب مدال نقره بجنگد، اما او در اولین دیدار خود با لاتلو محمدی انگلیسی با وجود تلاش فراوان، بازی را ۷ بر ۱۱ واگذار و از دور مسابقات حذف شد .
    برخی کارشناسان تکواندو تغییر کادر فنی تیم ملی را عامل افت یوسف کرمی دانستند ولی خودش مسائل روحی روانی و عدم حضور روانشناس را عامل شکستش در المپیک لندن قلمداد کرد.
    پس از این ناکامی، بسیاری از مردم و کارشناسان بر این باور بودند دوران کرمی به پایان رسیده و کاپیتان تیم ملی تکواندو از دنیای قهرمانی خداحافظی می کند، اما او نه تنها هوگوی خود را آویزن نکرد، بلکه با حضور در لیگ تکواندو و مسابقات انتخابی تیم ملی بر ادامه حضورش تاکید کرد.

    تداوم شکست در لیگ برتر 

    علی رغم انگیزه‌هایی که کرمی در مسابقات انتخابی و لیگ نشان داد، نتیجه خاصی نگرفت. وی در شهریور 91 در لیگ برتر و به عنوان کاپیتان تیم دانشگاه آزاد مقابل حریفی گمنام شکست خورد. در ادامه روند نزولی خود در مسابقات انتخابی تیم ملی برابر تکواندو کاری به نام احمد محمدی از مازندران مسابقه را باخت. بر همین اساس و با توجه به شکست‌هایش، برخی مفید بودن تداوم حضورش در عرصه قهرمانی را با دیده تردید نگریستند، ولی مرتضی کریمی سرمربی تیم ملی وی را به اردو دعوت کرد.

    يوسف کرمي در المپيک 2016 شرکت نمي‌کند

    کاپیتان تیم ملی تکواندوی ایران که حدود 5 ماه از تیم ملی دور بود، در شهریور 92 به اردوهای تیم ملی دعوت شد اما به اردوها نیامد تا بحث خداحافاظی از تیم ملی قوت گیرد.
    کرمی گفت: با توجه به شرایطی که وجود دارد، نمی‌توانم در مسابقات گرندپری منچستر یا دیگر رقابت‌های گرندپری شرکت کنم. این رقابت‌ها برای حضور در بازی‌های المپیک 2016 است و نزدیک سه سال طول می‌کشد. کسب سهمیه از این طریق به اسم افراد است به همین خاطر ترجیح می‌دهم در این رقابت‌ها شرکت نکنم و این فرصت را در اختیار جوانان دیگر قرار دهم.
    وی افزود: هدفم شرکت در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره‌ جنوبی است و قصد دارم بعد از کسب مدالی خوشرنگ از این رقابت‌ها از تیم ملی خداحافظی کنم. بنابراین قرار شد فعلا در اردوهای تیم ملی نباشم و هر زمان اردوها برای بازی‌های آسیایی شروع شد وارد اردو شوم.
    او که ناخواسته از اردوی تیم ملی کناره‌گیری کرد بر این باور است که توانایی شرکت در المپیک 2016 را دارد ولی ترجیح داده که قید المپیک را بزند. کرمی گفت: «دوست داشتم در تیم ملی باشم و مشکلی هم از بابت سن نداشتم. چون طوری زندگی کردم که به لحاظ فنی مشکلی نداشته باشم و به راحتی بتوانم مسابقه دهم. اما در تیم ملی مشکلاتی بود که فکر کردم اگر نباشم بهتر است». وی به دلیل اختلاف با مربیان تیم ملی حضور در مسابقات جهانی مکزیک را از دست داد و اگر در این رقابت‌ها بود مطمئنا می‌توانست عملکرد قابل قبولی از خود ارایه دهد.
    محمد زوار کارشناس تکواندو در خصوص دعوت کرمی علیرغم برخی ناکامیهایش گفت: او باید شرایط بدنی خود را مورد ارزیابی قرار داده و مربیان تیم ملی در این خصوص نظر بدهد. البته باید دید داشته‌های ما در این وزن چقدر است. اگر من بازیکن جوان و هم سطحی با یوسف در این وزن داشته باشم، کرمی را با خودم به مسابقات جهانی مکزیک نمی‌برم. به واقع در شرایط مساوی به دلیل آینده نگری باید به آن‌ جوان میدان داده شود.

    بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون

    او تصمیم دارد در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون شرکت کند، خودش معقتد است که حضور در این رقابت‌ها را به نوعی مسابقه خداحافظی می‌داند.یوسف در این خصوص گفت: «من با مسوولان فدراسیون صحبت کردم و گفتم که دوست دارم در بازی‌های آسیایی در خدمت تیم ملی باشم. چون دوست دارم با مدال از دنیای تکواندو خداحافظی کنم. آن هم به خاطر این است که خیلی از دوستان و مردم دوست دارند که من با مدال از تکواندو خداحافظی کنم و خودم هم همین تصمیم را گرفتم. حالا هم تمریناتم را ادامه می‌دهم و تلاشم را می‌کنم تا آخرین مسابقه خودم را هم با قدرت انجام دهم. حالا نمی‌دانم بعد از 15 سال این خواسته من از فدراسیون که در بازی‌های آسیایی حضور داشته باشم بجا است یا نه. بالاخره من این همه مدال گرفتم و یک بار هم اجازه بدهند که در یک تورنمنت برای خداحافظی مسابقه بدهم. من هم تلاش می‌کنم با قهرمانی خداحافظی کنم».

    زندگی شخصی

    یوسف در 7 آذر سال 1382 با همسرش خانم عطیه نوذری ازدواج کرد. همسرش اهل ورزشهایی چون: شنا، والیبال، ژیمناستیک و تکواندو است. یکبار هم قهرمان تکواندوی کرج شد و در استان تهران هم مقام سوم را کسب کرد.اما دیگر تکواندو را ادامه نداد.
    یوسف درمورد تصمیم به ازدواجش چنین میگوید:« با دوستانم نشسته بودیم که بیشتر آنها متاهل بودند. صحبت ازدواج شد. به من گفتند یوسف تو شرایط ازدواج را داری و باید زن بگیری. من هم گفتم قبول. فقط یک دختر خوب به من معرفی کنید، همین الان می‌روم خواستگاری. آنها هم بلافاصله دختر یکی از استادانم آقای محمد نوذری را معرفی کردند. تا آن روز او را ندیده بودم. بچه‌ها همه قرارها را همان جا گذاشتند و قرار شد برویم خواستگاری. از آشنایی تا نامزدی ما 10 روز بیشتر طول نکشید». آن دو صاحب دختری هستند.
    این تکواندوکار اهل میانه از معدود قهرمانانی است که زندگینامه‌اش چاپ شده. او آن‌قدر شناخته شده هست که زندگینامه‌اش را بنویسند تا نامش در کنار افتخارآفرینانی مثل جهان پهلوان تختی، هادی ساعی، علیرضا دبیر و... قرار گیرد.

    تحصيلات و مدارك علمي:

    رشته برق الکترونیک دانشگاه آزاد میانه

    افتخارات:

    • کسب مدال طلا در مسابقه بين المللي قبرس ( 1999)
    • کسب مدال طلا و ستاره در مسابقات بين المللي ترکيه ( 2000)
    • کسب مدال طلا در مسابقات جهاني نوجوانان ايرلند جنوبي( 2000)
    • کسب مدال طلا در مسابقات بين المللي آلمان – جام پاکال (2000)
    • کسب مدال طلا در مسابقات بزرگسالان آسيا – اقيانوسيه ( 2001)
    • کسب مدال طلا در مسابقات بين المللي آلمان ( 2001)
    • کسب مدال طلا در مسابقات بين المللي لبنان (2002)
    • کسب مدال طلا در مسابقات جام جهاني ژاپن ( 2002)
    • کسب مدال طلا در مسابقات المپيک پليس هاي جهان – اسپانيا ( 2002)
    • کسب مدال طلا در مسابقات قهرماني ارتش هاي جهان – کرواسي ( 2003)
    • کسب مدال طلا و ستاره مسابقات جايزه بزرگ – هلند ( 2003)
    • کسب مدال طلا در مسابقات قهرماني بين المللي بلژيک ( 2003)
    • کسب مدال طلا در مسابقات قهرماني جهان – آلمان ( 2003)
    • کسب مدال طلا در مسابقات ستارگان جهان – کره ( 2003)
    • کسب مدال نقره در مسابقات انتخابي المپيک – فرانسه ( 2003)
    • کسب مدال برنز در بازیهای المپیک- آتن (2004)
    • کسب مدال طلا در مسابقات جهانی گارمیش-پارتنکیرچن-(2003)
    • کسب مدال برنز در مسابقات جهانی مادرید-(2005)
    • کسب مدال برنز در مسابقات جهانی کپنهاگ-(2009)
    • کسب مدال طلا در مسابقات جهانی گیونجو-(20011)
    • کسب مدال طلا در بازیهای آسیایی دوحه- (2006
    • کسب مدال طلا در بازیهای آسیایی کوآنگ ژو-(2010)
    • کسب مدال طلا در مسابقات آسیایی امان-(2002)
    • کسب مدال نقره در مسابقات آسیایی آستانه-(2010)
    • کسب مدال طلا در مسابقات دانشجویان جهان بانکوک-(2007)

    نقل قول و خاطرات:

    یوسف کرمی:اگر كسي قبلا از من مي پرسيد براي موفقيت تجربه بهتر است يا قدرت جواني، من مي‌گفتم قدرت جواني. اما امروز به خوبي مي‌دانم كه تجربه بسيار با ارزش‌تر از نيروي جواني است. در سال‌هاي گذشته من قدرت زيادي داشتم، اما آن تجربه لازم براي حاكم شدن در ميدان مسابقه را نداشتم. اما وقتي تجربه‌ات بالاتر مي‌رود مي تواني توانايي‌هاي فكري بيشتري داشته باشي و از لحاظ روحي ـ رواني بر حريف غالب شوي. تكواندو همانند شطرنج است . وقتي در سال 2009 قهرمان جهان شدم، انگار تازه تكواندو را ياد گرفته‌ام. با خودم گفتم كه من تازه تكواندو را ياد گرفته‌ام و آن چيزي كه تاكنون انجام مي‌دادم، شبيه يك قهرمان تكواندو نبود.
    بهترین خاطره ورزشی یوسف کرمی: دو نفر از تکواندو رفتیم المپیک آتن و دو مدال گرفتیم. فکر نمی کنم در ورزش کشور دیگر چنین اتفاقی بیفتد.
    بدترین خاطره: باختن در بازیهای آسیایی بوسان که به دلیل شکست در اولین بازی از دور رقابت ها حذف شدم. حریف من قهرمان المپیک سیدنی بود و به دلیل میزبانی، کره ای ها مرا محکوم به باخت کردند.

    coco
    يکشنبه 10 آذر 1392 - 17:34
    بازدید : 3486
    برچسب‌ها :

    دانلود موزیک ویدئو جدید و فوق العاده زیبای ساسی مانکن به نام عطسه

    ترانه و ملودی : ساسی مانکن – تنظیم  و میکس مسترینگ : بهروز علیاری – کارگردان : سعید اس جی

    بدون تگ تبلیغاتی سایت - همراه با آهنگ ویدیو

    دانلود mp3 با کیفیت 128

    دانلود mp4 با کیفیت 1080-Full HD

    coco
    يکشنبه 10 آذر 1392 - 17:12
    بازدید : 1058
    برچسب‌ها :
                                                                                                                                              امروزه ورزش لازمه یک زندگی سالم است. بسیاری از ما عادت به ورزش کردن داریم و سالها است که ورزش مورد علاقه خود را انجام میدهیم ولی آیا میدانید اگر فعالیت ورزشی خود را محدود یک به ورزش خاص بکنیم تنها قسمتی از بدن ما فعالیت کافی خواهد داشت و تنها تعدادی از عضلات بدن قوی و سالم میمانند. برای بدست آوردن بهترین نتیجه باید عادت کنیم ترکیبی از چند ورزش مختلف را در انجام دهیم. بطور مثال میتوانیم یک بار بدویم بار دیگر شنا کنیم و در آخر هفته هم به کوه نوردی برویم. به این ترتیب عضلات بدن به صورت های مختلفی تحت کشش قرار گرفته و قوی میشوند.

    یک برنامه ورزشی متعادل که به این صورت تنظیم شده باشد منافع زیادی دارد بطوط مثال

    • تمام قسمت های بدن را فعال نگه میدارد. تمام عضلات بدن و لیگامان ها و رباط ها بصورت متعادلی از ورزش تاثیر میپذیرند.
    • به شما کمک میکند تا از انجام یک ورزش یکنواخت خسته نشوید.
    • اگر در یک رشته ورزشی دچار آسیب شدید بطوریکه نتوانستید تا مدتی آن ورزش خاص را انجام دهید میتوانید به ورزش های دیگرتان ادامه دهید.
    مثالی از یک برنامه ورزشی متعادل به این صورت است

    1. سی دقیقه ورزش آئروبیک سه بار در هفته. یک روز شنا، روز دیگر دویدن و روز دیگر تنیس
    2. سی دقیقه ورزش قدرتی با وزنه برای تقویت کردن تمام دسته های عضلات بدن، دو بار در هفته
    3. 10-5 دقیقه نرمش های کششی، هر روز
    سخت ترین قسمت یک برنامه ورزشی شروع کردن آن است. نیازی نیست و نباید از همان روز اول خود را ملزم به انجام فعالیت ورزشی با حداکثر زمان و شدت بکنید. همیشه از زمان و شدت کم شروع کرده و بتدریج آن را اضافه کنید.

    coco
    شنبه 9 آذر 1392 - 21:20
    بازدید : 1030
    برچسب‌ها :

    چندی پیش در مقاله ای به این موضوع پرداختیم که آیا در روزگاری که همه بیشتر و بیشتر به دستگاه های همراه روی می آورند صلاح است که مانند قدیم خودمان دست به کارِ جمع کردن یک رایانه رومیزی شویم؛ که نتیجه گرفتیم اگر نیاز به مشخصات خاص و سفارشی داشته باشید هنوز هم این بهترین کار است، مضاف بر این که لذتی در جمع کردن یک سیستم هست که حتی با وجود به صرفه نبودن، شاید در یک رایانه آماده نباشد.

    به هر روی، تصمیم گرفتیم تا دیر نشده برای آن دسته از علاقه مندان که تمایل به جمع کردن یک رایانه شخصی و رومیزی دارند یک مجموعه دو قسمتی تهیه کنیم که در قسمت حاضر به اطلاعات کلی در این باره می پردازیم و نهایتاً در قسمت آخر جمع کردن گام به گام یک کیس را آموزش می دهیم.

    پس اگر فکر می کنید پی سی های سنتی هنوز هم حرفی برای گرفتن دارند این شما و این ادامه مطلب...


    فضای ذخیره سازی

    سیستم عامل و همه فایل های شما در فضای ذخیره سازی داخلی در کامپیوترتان قرار می گیرند. در حال حاضر این فضاها به دو دسته عمده تقسیم می شوند: دیسک های سخت یا همان هارد دیسک ها و SSDها. اگر از نظر مالی در مضیقه هستید گزینه مناسب برای شما هارد دیسک ها هستند که به ازای پول یکسان فضای بیشتری در احتیارتان می گذارند.





    هارد دیسک ها یک قسمت کوچک متحرک دارند که اطلاعات را از روی دیسک دوار می خواند و به خاطر همین عامل فیزیکی، سرعت خوانش در آنها نسبت به SSDها با محدودیت بیشتری مواجه است.

    البته گاهی برای رفع این عیب آن قدر هزینه بالاتر می رود که از خیر استفاده از SSDها می گذرید. در واقع SSDها متشکل از حافظه های فلش هستند که سرعت به مراتب بالاتری نسبت به دیسک های سخت دارند.

    شاید انتخاب بهتر استفاده از هر دوی اینها در کنار هم است؛ یک SSD با ظرفیت کمتر مثلاً ۶۴ گیگابایت برای نصب سیستم عامل تا سرعت عمل بالا رود و یک هارد دیسک با ظرفیت بالا به منظور ذخیره انواع فایل های اسنادی مثل عکس، فیلم و موسیقی.


    برای هارد دیسک پیشنهاد ما انتخاب از بین محصولات Seagate و Weste Digital است در حالی که SSDهای سامسونگ، توشیبا، OCZ، کینگ استون، Crucial و اینتل در بین باقی بهترند.

    حتماً مطمئن شوید هارد دیسکی که تهیه می کنید سرعت ۷۲۰۰ دور بر دقیقه و بافر حداقل ۶۴ مگابایتی داشته باشد، همچنین از درگاه SATA با سرعت ۶ گیگابایت بر ثانیه پشتیبانی کند. در مورد SSD هم دقت کتید جزء حافظه های فلش MLC باشد.

    واحد پردازنده مرکزی

    واحد پردازنده مرکزی که به آن سی پی یو (CPU) هم می گویند در هر دقیقه صدها هزار خط دستور را پردازش می کند و به عبارتی در نقش مغز رایانه است. پردازنده یکی از گران ترین قطعات رایانه است، با این حال نکاتی هست که قبل از خرید خوب است از آنها مطلع باشید.

    دو شرکت AMD و Intel پردازنده هایی با تنوع گسترده عرضه می کنند که هر یک نقاط ضعف و قوت خود را دارد. با پیشرفت های اخیر اینتل و جلو افتادن آن از نظر فناوری، پردازنده های اینتلی اندکی بهتر از AMD عمل می کنند ولی در عوض قیمت پردازنده های AMD ارزان تر است.

    البته این را هم مد نظر قرار دهید که موضوع قیمت در کشور ما به دلیل توزیع از طریق واسطه ها چندان تابع ضوابط جهانی نیست و گاهی شما پردازنده های خوب اینتل را به قیمتی پایین تر از AMD پیدا می کنید، لذا دقت مضاعفی هنگام انتخاب داشته باشید.

    حالا با این اوصاف بهترین پردازنده کدام است؟ جواب ساده است: بستگی به نوع کار شما و پولی که حاضر به پرداخت آن هستید دارد. در حالت کلی ما توصیه می کنیم به سراغ پردازنده های اینتل بروید؛ هر چند برند پردازنده تمام ماجرا نیست.

    پردازنده ها با تعداد هسته های مختلف و بسامد کاری متفاوت عرضه می شوند. شاید فکر کنید بسامد کلاک بالاتر به معنای عملکرد بهتر خواهد بود در صورتی که لزوماً این گونه نیست.

    به جز این مورد هر چند ۴ هسته به طور کل و با معماری و بسامد مشابه عملکری بهتر از دو هسته دارد اما این به معنای استفاده عملی آن نیست؛ چرا که در نهایت این نرم افزارها هستند که باید قدرت سخت افزار را شکوفا کنند و عموم نرم افزارها خیلی در این زمینه بهینه عمل نمی کنند؛ در واقع در بیشتر موارد پردازنده های با ۸ هسته یا بیشتر کار خاصی از پیش نمی برند.

    تازه فقط همین ها نیست؛ زمان عرضه پردازنده هم بسی مهم است. یک پردازنده ۴ هسته ای که تولید سال پیش است عموماً از فناوری قدیمی تری بهره می برد که این موضوع به شدت در عملکرد دستگاه موثر است.

    حتماً می دانید که مثلاً پردازنده های نسل چهارم اینتل که با نام هاسول می شناسیم شان از آیوی بریج ها در مصرف و قدرت عملکرد بهتری دارند؛ پس قبل از خرید پردازنده یک نفس عمیق و یک لیوان آب قند سر بکشید تا فشار کم نیاورید.

    هنوز تمام نشده، عامل دیگر Cache است خصوصاً L3 Cache که به ذخیره داده های موقت مورد نیاز پردازنده می پردازد. این عامل هر چه بیشتر باشد بهتر است، پردازنده های سطح پایین ۳ یا ۴ مگابایت کش دارند در صورتی که اگر کمی سر کیسه را شل کنید می توانید پردازنده هایی با کش ۶ یا ۸ مگابایت هم تهیه کنید.

    توصیه می کنیم به سراغ پردازنده هایی بروید که یا کاملاً به روز باشند یا به آن نزدیک. البته در نظر بگیرید که سرعت و هسته بیشتر به معنی پول، گرما و مصرف برق بیشتر است. در ضمن یک پردازنده ۴ هسته ای جدید از پس جدیدترین بازی های رایانه ای بر می آید، پس بی جهت هزینه اضافی نکنید.

    برد اصلی (Motherboard)

    اگر پردازنده، مغز رایانه باشد برد اصلی دل و روان آن است. همه قطعات در نهایت به این برد وصل می شوند و دستورات از طریق آن به هر قسمت منتقل می شود.

    موقع انتخاب یک مادر بورد، قوانینی هست که باید رعایت شوند: درگاه ها، اسلات ها، اندازه و  سازگاری با انواع سوکت ها.

    قبل از انتخاب مادر بورد باید تصمیم بگیرید که پردازنده را از اینتل می خواهید بخرید یا از AMD؛ چون هر یک مادر بورد مخصوص خود را دارند. بعد از آن باید مطمئن شوید ابعاد آن به کیس مد نظر شما بخورد.

    مادر بوردهای دسکتاپ در انواع اندازه ها عرضه می شوند که محبوب ترین آنها Mini ITX, Micro ATX, ATX و Extended ATX است. هر کدام مزایای خود را دارند برای مثال مادر برد بزرگ Extended ATX تعداد بیشتری سوکت و درگاه به نسبت Mini ITX دارد.

    ایسوس، MSI، گیگابایت، AsRock و EVGA از جمله برندهای مشهور مادر برد هستند.

    کارت گرافیک

    دومین قطعه گران در فهرست خرید شما واحد پردازش گرافیک یا GPU است. کارت های گرافیک در شکاف PCI موجود روی برد اصلی قرار می گیرند. موقع خرید گرافیک سه گزینه پیش رو دارید: NVIDIA, AMD یا گرافیک داخلی.

    هم NVIDIA و هم AMDکارت های گرافیک خوبی داشته و در مقایسه باگرافیک داخلی اینتل مزایا و معایبی دارن




    اگر پردازنده سطح بالایی خریده اید احتمالاً گرافیک داخلی دارد مثل HD Graphics اینتل و Radeon HD پردازنده های AMD. این گرافیک ها جواب کارهای عادی و روزمره را به خوبی می دهند ولی مسلماً نباید از آنها انتظار یک کارت گرافیک قدرتمند و جداگانه را داشت.

    این طور نیست که NVIDIA یا AMD برتری محضی نسبت به هم داشته باشند و باید به نسبت قیمت، مدل به مدل مقایسه انجام شود.

    GPUها با مقدار رم های متفاوت مثل 1GB, 2GB, 3GB و 6GB عرضه می شوند. البته رم بیشتر، به تنهایی دخلی به قوت گرافیک ندارد و باید عوامل دیگری را هم مد نظر قرار داد. همچنین متوجه باشید که استفاده از پردازنده AMD اجباری را برای خرید گرافیک AMD تحمیل نمی کند. EVGA, Sapphire, MSI و ایسوس از جمله سازندگان مطرح کارت های گرافیک هستند.

    رم

    رم یا همان حافظه با دسترسی تصادفی در هنگام اجرای برنامه ها نقش خود را ایفا می کند و برای اجرای همزمان برنامه های بیشتر نیاز به رم بیشتری دارید. رم هم مستقیماً در اسلات مخصوص خود روی مادر برد قرار می گیرد و در سرعت های ۱۳۳۳ مگاهرتز، ۱۶۰۰ مگاهرتز و ۲۴۰۰ مگاهرتز یافت می شود.

    مادر بردها هر کدام تعداد متفاوتی اسلات رم دارند پس قبل از خرید رم حواس تان به این موضوع باشد و متوجه باشید که چه تعداد رم تهیه می کنید.


    تفاوت عملکرد بین سرعت های مختلف رم مثلاً ۱۳۳۳ مگاهرتز یا ۱۶۰۰ مگاهرتز ناچیز است و حتی در صورت افزایش آن به ۲۴۰۰ مگاهرتز تنها چیزی حدود ۴ در صد بهبود می یابد که با توجه به قیمت بالای آن چندان منطقی به نظر نمی رسد.

    امروزه بیشتر بازی ها به ۸ گیگابایت رم نیاز دارند پس ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت می تواند نیاز شما را تا مدت زیادی رفع کند. همچنین دقت کنید رمی که تهیه می کنید از نوع DDR3 باشد. Corsair, Mushkin, Kingston, Crucial و G.Skill از جمله نام های بزرگ در صنعت رم کامپیوتر هستند.

    منبع تغذیه

    منبع تغذیه همان طور که از نامش بر می آید تامین کننده برق برای قطعات مختلف رایانه است. اغلب به دلیل ناآگاهی از این قسمت سر سری می گذرند در صورتی که ما تاکید می کنیم این قطعه از مهم ترین قطعات یک رایانه رومیزی است و سعی کنید بودجه خوبی برای آن اختصاص دهید.

    انواع ماژولار و غیر ماژولار منبع تغذیه وجود دارد. کابل های منابع تغذیه ماژولار قابل جدا شدن هستند و می توانید متناسب با نیازتان از کابل ها استفاده کنید؛ اما کابل های یک منبع تغذیه غیر ماژولار به آن متصل است و ناچارید فکری به حال کابل های اضافی بکنید.


    همان طور که لابد حدس زده اید مدل های ماژولار گران تر هستند اما به نظر ما هزینه اضافی برای آن ارزش دارد. مسئله مهم دیگر به جز مقدار وات منبع تغذیه که باید آن را خودتان محاسبه کنید عامل بهره وری منبع است. مقادیری مثل 80 PLUS و 85 PLUS یا برچسب های برنزی، نقره ای و طلایی به بهره وری آن منبع تغذیه دلالت دارند.

    Seasonic, XFX, Antec, OCZ, Corsair و Enermax از جمله برندهای معتبر سازنده منبع تغذیه هستند.

    کیس


    کیس ها که در حکم اسکلت رایانه ها هستند در ابعاد، اندازه و رنگ های متنوعی یافت می شوند. توصیه می کنیم با توجه به سیستم خود اندازه آن را انتخاب کنید و توجه داشته باشید گردش هوا در کیس به خوبی جریان داشته باشد.

    همان طور که در بالا گفتیم یکی از عوامل موثر برای کیس قطعات انتخابی شما به خصوص برد اصلی است. بسته به این که اندازه مادر بردتان چه قدر است نسبت به تهیه کیس اقدام کنید.


    نظر یادتون نره

    coco
    شنبه 9 آذر 1392 - 21:2
    بازدید : 1229
    برچسب‌ها :

    فوجیتسو به تازگی اولین لپ تاپ با قابلیت اسکن الگوی رگهای خونی کف دست را آماده عرضه به بازار کرده است. در این لپ تاپ از الگوی منحصر به فرد رگهای خونی دست شما برای تشخیص هویت و دسترسی به کامپیوتر استفاده شده است.


    لپ تاپ فوجیتسو Celsius H730 مجهز به تکنولوژی اختصاصی PalmSecure این شرکت، با همراهی پردازنده Core i7 vPro و نسل دوم واحد پردازش گرافیکی Kepler انویدیا عرضه خواهد شد.

    به لطف طراحی فشرده و زیبا، امنیت ویژه و کارآیی عالی، این لپ تاپ می تواند گزینه مناسبی برای اغلب کاربران خانگی یا شرکتی باشد. این لپ تاپ قرار است از تعطیلات کریسمس با قیمت ۱۶۰۰ یورو وارد بازارهای اروپایی شده و پس از آن در دیگر نقاط دنیا هم عرضه گردد.

    امنیت ویژه

    فوجیتسو یکی از پیشگامان شیوه تشخیص هویت بر پایه رگهای خونی دست است و پیش از این هم چندین سنسور ویژه این کار را روانه بازار کرده. البته Celsius H730 اولین لپ تاپ فوجیتسو (و شاید دنیا) است که به این قابلیت مجهز شده است. 

    متد «تشخیص هویت بر اساس رگ» از تکنولوژی تشخیص عکس و تصویربرداری به طور همزمان بهره می برد. به این صورت که الگوی رگهای خونی غیرقابل مشاهده کف دست و انگشتان را اسکن کرده و آن را با نمونه اصلی ثبت شده در دستگاه مقایسه می کند.

    برای ثبت رگهای خونی دست در این تکنولوژی از تابش اشعه نزدیک به مادون قرمز استفاده می شود. هموگلوبین بدون اکسیژن درون رگهای خونی دست این اشعه را جذب می کند و در نتیجه میزان انعکاس آنها را کاهش می دهد. لذا در مقایسه با بقیه قسمتهای دست، باعث تشکیل یک الگوی تیره خواهد شد. 

    اگر چه این ایده مدتها است که در محافل علمی مورد بحث قرار می گیرد، اما فوجیتسو برای اولین بار کامپیوتری با امکان استفاده از تشخیص هویت بر اساس رگهای خونی را عرضه می کند. در این لپ تاپ به محض عبور دست از جلوی بخش تایید هویت، در کسری از ثانیه تصویر دست اسکن می شود.

    این شرکت مدعی است سیستم به کار رفته در این لپ تاپ به شکل خارق العاده ای میزان خطا را تا ۰.۰۰۰۰۸ درصد کاهش داده است. و همچنین آن را شیوه ای تقریبا غیرقابل تقلب می داند.

    البته پیش از این اسکنرهای رگهای خونی دست در چندین بانک ژاپنی و سازمان های دولتی این کشور مورد استفاده قرار گرفته اند. این تکنولوژی پیش از این به صورت محدود در برخی موس ها هم تعبیه شده است.

    علاوه بر سیستم تشخیص هویت جدید، این لپ تاپ از نمایشگر ۱۵ اینچی ، آخرین نسل پردازنده های Core i7 vPro اینتل با قدرت ۳.۸ گیگاهرتز، ۳۲ گیگابایت رم!، کارت گرافیک NVIDIA Quadro و درایو ذخیره سازی هیبرید یا SSD بهره می برد.

    coco
    شنبه 9 آذر 1392 - 20:48
    بازدید : 1008
    برچسب‌ها :

    بنا بر تخمین های موسسه IDC، در سال ۲۰۱۳ بیش از یک میلیارد اسمارت فون در دنیا فروخته شده است. این عدد رشد ۴۰ درصدی دنیای تلفن های هوشمند را نسبت به سال ۲۰۱۲ نشان می دهد.


    بنا بر این گزارش، آمار نشان می دهد وضعیت اسمارت فون در بازارهای کشورهای پیشرفته، تقریبا نزدیک به اشباع است. این گونه به نظر می رسد که رشد آینده این بازار در زمینه تقاضای فراوان کاربران برای ابزارهای ارزان قیمت در بازارهای رو به رشد همچون آسیا، اقیانوسیه، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا باشد.

    IDC همچنین کاهش دنباله دار میانگین قیمت فروشاسمارت فون ها را نیروی اصلی جلو برنده این بخش در زمان حال می داند. گفته می شود میانگین قیمت فروش اسمارت فون در سال ۲۰۱۳ تقریبا ۳۳۷ دلار بوده است. رقمی که نسبت به ۳۸۷ دلار سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است. و انتظار می رود تا سال ۲۰۱۷ میانگین قیمت فروش تلفن های هوشمند به ۲۶۵ دلار برسد.

    و در کنار این، گفته می شود که آمار فروش اسمارت فون تا سال ۲۰۱۷، بالغ بر ۱.۷ میلیارد دستگاه خواهد بود. و البته رشد سالیانه طی ۴ سال آینده به ۱۸.۴ درصد خواهد رسید.

    coco
    شنبه 9 آذر 1392 - 20:46
    بازدید : 1075
    برچسب‌ها :
    دانلود آنتی ویروس نود 32 ورژن 7 نسخه کامل                                                     لینک دانلود:

    دانلود: دانلود آنتی ویروس نود ۳۲ ورژن ۷      – نسخه ۳۲ بیتی   -   نسخه کامل

    دانلود: دانلود آنتی ویروس نود ۳۲ ورژن ۷      – نسخه ۶۴ بیتی   -   نسخه کامل

    coco
    شنبه 9 آذر 1392 - 20:38
    بازدید : 1140
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 77
    تعداد کل نظرات : 141

    خبرنامه